- Akty prawne
- Zarządzenia Burmistrza
Zarządzenie nr 24/2024 z dnia 12 lutego 2024 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej w celu udzielenia zamówienia publicznego na realizację zadania pn.:Termomodernizacja hali sportowej i łącznika w zakresie ocieplenia dachu wraz z towarzyszącymi pracami remontowymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.:„Termomodernizacja hali sportowej i łącznika w zakresie ocieplenia dachu oraz wykonanie fundamentów wzmacniających w hali sportowej – realizacja w etapach”
która nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1605 ze zm.) na realizację zadania pn.:
Termomodernizacja hali sportowej i łącznika w zakresie ocieplenia dachu wraz z
towarzyszącymi pracami remontowymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.:
„Termomodernizacja hali sportowej i łącznika w zakresie ocieplenia dachu oraz wykonanie
fundamentów wzmacniających w hali sportowej – realizacja w etapach”
(Dz. U. z 2023r., poz. 1605 ze zm.) oraz Zarządzenia nr 52/2023 Burmistrza Miasta Kowalewo
Pomorskie z dnia 25 kwietnia 2023r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu pracy komisji
przetargowej do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania i oceny ofert